Klachtenregeling – Huisartsenpraktijk H.A. Eijgelaar – Enschede

Welkom bij Huisartsenpraktijk H.A Eijgelaar

Van harte welkom op de site van huisartsenpraktijk H.A. Eijgelaar. Met deze site willen wij u graag informeren over onze praktijk. Ook kunt u via onze site een aantal zaken online regelen. Wij nemen op dit moment geen nieuwe patiënten aan. Kijk voor u belt ook altijd even op www.thuisarts.nl.

 

Klachtenregeling

Tips? Een klacht? Bespreek uw onvrede met uw huisarts

Heeft u een tip voor verbetering? Laat het ons weten. Mail of bel ons. Ook wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen.

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088 0229190.

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u in de folder vinden in de wachtkamer en op www.skge.nl.