Klachtenregeling – Huisartsenpraktijk H.A. Eijgelaar – Enschede

Welkom bij Huisartsenpraktijk H.A Eijgelaar

Van harte welkom op de site van huisartsenpraktijk H.A. Eijgelaar. Met deze site willen wij u graag informeren over onze praktijk. Ook kunt u via onze site een aantal zaken online regelen. Wij nemen op dit moment geen nieuwe patiënten aan.

Belangrijke mededeling

Ook in deze Corona tijd willen wij u zo goed mogelijk van dienst zijn en zorg blijven leveren. U dient dan wel vooraf altijd telefonisch een afspraak met ons te maken en kunt niet spontaan bij de praktijk langs komen. U kunt ook geen online afspraak maken momenteel. Als u bij ons langs komt gelden er  een aantal maatregelen voor uw en onze veiligheid waar u rekening mee dient te houden.

Leest u  daarom eerst de informatie zoals opgenomen onder  de rubriek "Coronavirus" voordat u contact opneemt, naar een afspraak komt of vragen over vaccinatie heeft.   

Wij begrijpen dat dit voor u ongemakken zal opleveren. Wij proberen met deze maatregelen onze kwetsbare patiënten te beschermen en de voortgang van onze praktijk te waarborgen zodat we u kunnen blijven helpen. Wij hopen op uw begrip en medewerking.

Namens ons hele team.


Contact

Bij vragen adviseren wij ook vooraf op www.thuisarts.nl te kijken. U kunt daar betrouwbare informatie vinden en antwoorden op veelgestelde vragen.

Voor het maken van afspraken, uitslagen e.d. verzoeken wij u 's-morgens te bellen. Onze contactgegevens zijn:

Huisartsenpraktijk H.A. Eijgelaar
Prinsestraat 6
7513 Al  Enschede
Tel: 053-4323088 / E-mail: assistente@huisarts-haeijgelaar.nl/fax:053-4327441

Bij spoedvragen dient u altijd te bellen. Mail en vragen die ons bereiken via het patiëntenportaal worden niet meteen en op dezelfde dag beantwoord.

Klachtenregeling

Een klacht? Bespreek uw onvrede met uw huisarts

Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen.

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088 0229190.

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u in de folder vinden in de wachtkamer en op www.skge.nl.